dijous, de setembre 02, 2004

Começa la Aventura!

Sense saber molt bé com, m'he posat a crear aquest blog on no se encara que carai hi posare. De totes maneres, crec que pot ser una experiència interessant, [noves maneres de comunicació].

La intenció que tinc amb aquest blog no és molt clara, en soc conscient, però s'intentarà fer el que es pugui. De moment sera una manera de volcar els pensaments i, de tant en tant, parlar d'alguna coseta interessant. Espero entretindre a tothom, i a tu també ... si, si ... tu que ho estàs llegint, que sàpigues que en qualsevol moment pots participar d'aquest blog, i així espero que ho facis. Jo m'expresso en català, ja que m'és més fàcil, però no tinc problemes en que es parli en qualsevol altre idioma, per tant, siguis qui siguis, anima't i participa. [La comunicació implica moltes veus].

Bé, de moment no tinc clar que més explicar, simplement dir que espero que això vagi creixent amb el temps i que funcioni tot molt bé. Si vols saber alguna cosa més de mi, talsols cal que ho preguntis. Per això estic.

Fins Ara Mateix!

Angel Negre

1 Comments:

Blogger Marçal Panareda said...

Gracies!! El que si que resulta gratificant és veure que algú et llegeix. Espero no defraudar, últimament no he fet massa posts, però tinc feineta...xD. A més, la intenció és ampliar-lo.

Merci. Ens veiem!

12:43 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home