dijous, de setembre 02, 2004

Impossible no és un fet, sinó una opinió

[Impossible no és un fet, sinó una opinió]. Aquest migdia, mentre dinava sol a casa, m'he posat a mirar la tele. Feien un reportatge sobre un festival d'anuncis de tot el món. Sempre m'han encuriosit aquestes coses i m'ha sobtat veure un anunci on sortia aquesta frase. Crec que era de nike o adidas, no ho recordo bé, però m'ha agradat. He pensat com és de curiós que moltes vegades hagis de sentir evidències en frases com aquestes per adonar-te de la realitat.

[Tornada a la monotonia]. Sembla mentida que porto quatre dies treballant i ja em torno a acostumar a la monotonia, el gran mal. Em fa ràbia observar com coses que m'agraden perden tot interès per culpa de la monotonia i no vull aprendre a conviure amb ella. Hauré de fer alguna cosa al respecte.