dilluns, de juny 26, 2006

...I per començar, continuem

Doncs és així, aquí arrenco una nova etapa del blog, espero que més fructífera que l'anterior, amb ànims renovats.
Em presentaré, jo soc Enkod3r, nick que per a molts denota freakisme, però ja no em preocupa, i en la meva vida em dedico a estar ocupat. Soc treballador, des de que he pogut ser-ho, per creure'm que els plaers que es compren me'ls faria més meus si me'ls pagava jo. Soc estudiant, una mica per inèrcia, i una mica perquè diuen que "sense títol no vas enlloc", no pas per aprendre. Soc monitor d'esplai, per intentar ser com aquells als que vaig admirar quan jo era nen. Soc conductor de moto, exiliat per un accident que no recordo haver viscut, i anhelant tornar a ser-ho. En el temps lliure soc amic, en l'ocupat soc company i, d'aquí molt poc, també seré independent a temps complert. De fet, aquesta serà la meva gran aventura. Això ha estat un dels motius que m'ha fet tornar a postejar. Relatar des de bon principi tot això que viuré. Ara ja comencen els preparatius i la data límit és el 23 d'Agost. Aquesta serà la meva vida: by Enkod3r

Només em falta donar un parell d'agraïments, al Deville que no ha parat d'insistir fins que no he arrencat el blog, a La Haine per fer-me saber que "hay alguien al otro lado" i al Txesca perquè li he mangat la foto de la meva careta, i dir-vos que, tot i que el disseny del blog és cutre, ja intentaré millorar-lo, i que també intentaré escriure en un parell d'idiomes perquè ho pugui llegir més gent, però de moment en català m'expresso millor.

[Escoltant: That's just the way it is - Bruce Hornsby]


En el primer comentario, lo podéis leer en castellano.

1 Comments:

Blogger Marçal Panareda said...

Pues así es, aquí arranco una nueva etapa del blog, espero que más fructífera que la anterior, con ánimos renovados.
Me presentaré, yo soy Enkod3r, nick que para muchos denota freakismo, pero ya no me preocupa, y en mi vida me dedico a estar ocupado. Soy trabajador, desde que podido serlo, para creerme que los placeres que se compran me los creería más míos si me los pagaba yo. Soy estudiante, un poco por inercia, y un poco porque dicen que “sin título no se va a ningún sitio”, no para aprender. Soy monitor de un esplai, para intentar ser como aquellos a los que admiré cuando era niño. Soy conductor de moto, exiliado por un accidente que no recuerdo haber vivido, y anhelando volver a serlo. En mi tiempo libre soy amigo, en el ocupado soy compañero y, dentro de poco, también seré independiente a tiempo completo. De hecho, esta será mi gran aventura. Esto ha sido uno de los motivos que me han convencido de volver a postear. Relatar des del principio todo esto que voy a vivir. Ahora ya empiezan los preparativos y la fecha límite es el 23 de Agosto. Esta será mi vida: by Enkod3r.

Solo me falta dar un par de agradecimientos, a Deville que no ha parado de insistir hasta que no he arrancado el blog, a La Haine por hacerme saber que “hay alguien al otro lado” y a Txesca porque le he mangado la foto de mi carita, i deciros que, aunque el diseño del blog es cutre, ya intentaré mejorarlo, y que también intentaré escribir, como veis, en un par de idiomas para que lo pueda leer más gente.

11:50 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home