dilluns, de setembre 04, 2006

La Diferència és el que compta

Això és el que compta. No vol dir que abans fos pitjor ni ara millor. Vol dir que ara potser funciona. I així acostuma a ser amb totes les coses.

Ja m'he mudat de pis. Una experiència genial que recomano a tothom qui pugui (tot i que a Barcelona no deuen ser molts, per això dels preus i aquestes coses). Moltes vegades val la pena fer una bojeria, per molt que pugui portar conseqüències dolentes, o per molt que costi, perquè segurament compensarà. Viure sense els pares té les seves desventatges. Ara s'ha de pensar més, si no ho fas tu, no t'ho faran, però quan veus que ets tu qui fa les coses, que tens el teu espai, que t'ho estas currant i funciona, és quan no te preu haver canviat. És la diferència, el que fa que la experiència sigui bona. Quan canviem perquè alguna cosa no ha funcionat, guanyem experiència i creixem una mica més.

Fa temps alguna cosa no va funcionar, però els anys no passen en va. La gent canvia i tots ens fem més grans. Aprenem noves maneres de fer a partir dels errors comesos, noves maneres de comportament a còpia de canvis, ara ja se què és el que no he de fer. Els canvis espanten, però serveixen per tirar endavant i no estancar-se. el gran problema. Quan vas aprenent a canviar si caus en la rutina, llavors et fas més fort, i ets prou fort per aguantar el que calgi.

Això de ben segur que em portarà maldecaps, però ho he d'intentar, ho necessito, i si no ho faig jo, qui ho farà per mi?

-- En el primer comentario teneis la traducción --

3 Comments:

Blogger Marçal Panareda said...

La Diferencia es lo que cuenta

Esto es lo que cuenta. No significa que antes fuera peor ni ahora mejor. Significa que ahora alomejor funciona. Y así acostumbra a ser con todas las cosas.

Ya me he mudado de piso. Una experiencia genial que recomiendo a todos los que puedan (aunque en Barcelona no deben ser muchos, por eso de los precios y esas cosas). Muchas veces vale la pena hacer una locura, por muchas malas consecuencias que pueda tener, o por mucho que cueste, ya que seguramente compensará. Vivir sin los padres tiene sus desventajas. Ahora se tiene que pensar más, si tu no lo haces, no te lo harán, pero cuando ves que eres tu quien hace las cosas, que tienes tu espacio, que te los estás currando y funciona, es cuando no tiene precio haber cambiado. Es la diferencia lo que hace que la experiencia sea buena. Cuando cambiamos algo que no ha funcionado, ganamos experiencia y crecemos un poco más.

Hace tiempo alguna cosa no funcionó, pero los años no pasan en vano. La gente cambia y todos nos hacemos más mayores. Aprendemos nuevas maneras de hacer a partir de los errores cometidos, nuevas maneras de comportamiento a base de cambios, ahora ya se lo que no tengo que hacer. Los cambios asustan, pero sirven para seguir adelante y no estancarse, el gran problema. Cuando vas aprendiendo a cambiar si caes en la rutina, entonces te haces más fuerte, y eres tan fuerte como para aguantar lo que sea.

Seguro que esto me traera dolores de cabeza, pero lo tengo que intentar, lo necesito, y si no lo hago yo, quien lo hará por mi?

11:54 p. m.  
Blogger Jordi Cornet said...

Qualsevol cosa que et curres i que has de sol·lucionar per tu mateix, sempre t'ajuda a ser mes responsable (a més de donar-te una bona injecció d'autoestima.)

Bé, encara no hem rebut cap invitació formal per visitar el piset...

P:D: bueno fer-ho tot sols, no, que em sembla que el pis us ve amb dona de la neteja de série ;)

Fins aviat.

10:59 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Tampoco hemos recibido el regalito típico que se hace a los que se independizan, axi que... No hay visita que valga...
La señora de la limpieza de serie es la version demo, no flipees.
Al señor hamburguesas decirle que se lo está currando mucho estos días y que va a aprender a base de ostias, como todos, pero es lo que hay... Espero que no se desespere pronto

10:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home